Dé social ads agency voor high ticket e-com brands.

Groei jouw high ticket e-com brand met een partner die je kunt vertrouwen.
2019
oprichtingsjaar
96%
klantbehoud
8.3
miljoen euro ad spend
+60
miljoen euro in omzet
ontwikkeld door merkspecialisten voor merkeigenaren
Door de visie van onze partners te combineren met onze high ticket strategieën, realiseren we winstgevende groei. Er gelden andere regels bij aankopen boven de € 1.000. Is jouw shop high ticket proof?

Waarden die ons motiveren

Missie

E-commerce bedrijven een betrouwbare partner bieden om hun maandelijkse winstgevendheid te vergroten met behulp van social advertising. 

Visie

Wij willen de vooraanstaande marktleider worden in social advertising voor high ticket e-commerce brands binnen Nederland.

Probleem dat we oplossen

Voor e-commerce merken is het moeilijk om winstgevend te groeien met social advertising en daarbij een consistente klant community op te bouwen
Het is voor e-commerce merken moeilijk om klantacquisitie winstgevend op te schalen en loyale klanten te behouden

Wat we doen

We ontwikkelen op maat gemaakte groeistrategieën voor e-commerce merken, met expertise van merkspecialisten gericht op merkeigenaren. Onze consistente en winstgevende social advertising strategieën optimaliseren de resultaten van gevestigde e-commerce merken.

Waarom partners er in vertrouwen

Als verlengstuk op het gebied van social advertising bieden we met onze expertise en consistente winstgevende resultaten bewezen waarde voor e-commerce brands. Onze partners besparen tijd en moeite en kunnen hun focus richten op andere belangrijke aspecten binnen hun organisatie. 

FAQ

Welke diensten bieden jullie aan?

Wij richten ons uitsluitend op Social Ads, waaronder Meta Ads, TikTok Ads en Pinterest Ads.

Bieden jullie ook adviesdiensten aan?

Ja, wij bieden ook adviesdiensten aan. Je kunt hier een afspraak met ons inplannen

Waarom zou ik dit niet intern doen?

Goede vraag! Er zijn twee belangrijke redenen. Ten eerste zijn de jaarlijkse kosten voor een fulltime senior social ads marketeer inmiddels meer dan € 75.000, exclusief secundaire arbeidsvoorwaarden (en het vinden van een beschikbare kandidaat is niet eenvoudig). Ten tweede kan ons team, dat bestaat uit ervaren niche-experts, betere resultaten bieden. Wij zijn geen algemeen marketingteam, maar een team van zeer gespecialiseerde experts in verschillende marketingkanalen.

Bieden jullie gratis audits van advertentieaccounts aan?

Ja, ons team van experts beoordeelt en analyseert je account persoonlijk en stelt een strategie op maat voor. We noemen dit een Social Account Audit (SAA). In een gezamenlijke call loopt een expert hier met je doorheen en beantwoordt al je vragen. De keuze is na de SAA call aan jullie om wel of niet met ons in zee te gaan.

Hoe lang zijn jullie contracten?

We bieden contracten voor zowel korte termijn van 6 maanden als voor lange termijn aan, afhankelijk van wat het beste bij jouw merk en doelen past. Veel merken beginnen met een periode van 6 maanden en stappen over naar een langdurige samenwerking zodra ze tevreden zijn met de resultaten.

Wie komt in aanmerking voor samenwerking met jullie?

Wij werken met e-commerce merken met een minimale omzet van € 200.000 per maand die het maximale uit hun MER willen halen.

Blijft mijn advertentieaccount van mij?

Ja, uiteraard. Je geeft ons enkel toegang – je advertentieaccount en data blijven 100% van jou. “Wij zijn slechts de gast in jouw restaurant”.

Hoe snel kunnen jullie beginnen?

In dezelfde week. Na ons eerste gesprek begint het onboardingproces en gaan we direct aan de slag.

Wat is jullie trackrecord?

Bij een lifetime advertentie spend van meer dan € 10 miljoen hebben we gemiddeld een ROAS van 7x gerealiseerd. Dit soort rendementen zijn zeldzaam, en daarom kiezen DTC-merken zoals Icetubs, Airback, Hang Eleven, Welvaere, Kú Cycle, Schwartz & von Halen en meer voor ons.

Welke ondersteuning en communicatie kan ik verwachten?

Je krijgt direct je eigen toegewijde WhatsApp-kanaal met 24/7 communicatie. Wij hechten veel waarde aan communicatie en ondersteuning, dus je hoeft zelden zelf contact op te nemen. Verwacht regelmatig updates: bi-weekly’s, maandelijks of zelfs dagelijks, zodat je altijd op de hoogte bent.